Hoofd financiële administratie

Ons Hoofd financiële administratie is onze financieel specialist die eigen initiatief en verantwoordelijkheid neemt. Een enthousiaste en kritische collega die zich, samen met twee financieel administratief medewerkers, inzet voor de verdere professionalisering van onze financiële administratieve processen. In de functie van Hoofd financiële administratie ben je verantwoordelijk voor het vastleggen, rapporteren en beheren van betrouwbare financieel-administratieve informatie.

Je levert een belangrijke bijdrage aan de verdere professionalisering van de financiële administratie. Samen met de financieel medewerkers verwerk je de maandafsluiting en draag je zorg voor accurate rapportages.

Je houdt je onder andere bezig met het opstellen van de begroting en maandelijks een forecast. Tevens het controleren van grootboekrekeningen en het controleren en bepalen van de omzet. Het analyseren en optimaliseren van de financiële processen behoort tot jouw takenpakket.

Een greep uit jouw dagelijkse werkzaamheden

  • Je hebt de verantwoordelijkheid voor- en bewaakt de kwaliteit en volledigheid van onze volledige financiële administratie;
  • Je bent verantwoordelijk voor juiste en tijdige maand- kwartaal- en jaarafsluitingen;
  • Je bereidt managementrapportages voor en stemt deze af met de Directie;
  • Je stelt prognoses (forecast) en budgetten op in samenwerking met de business;
  • Je onderhoudt contact met onze stakeholders;
  • Verantwoordelijk voor de fiscale aangiftes (VPB, BTW, LB);
  • Je signaleert en initieert verbetermogelijkheden.

WIE ZOEKEN WIJ

  • Je hebt een financiële achtergrond op minimaal HBO werk- en denkniveau in de richting van bijvoorbeeld bedrijfsadministratie of financiële administratie;
  • Je hebt enkele jaren relevante werkervaring;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Je weet van aanpakken;
  • Je hebt advies- en schriftelijke vaardigheden;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift;
  • Je bent secuur, analytisch sterk en alert;
  • Je bent flexibel, stressbestendig en iemand die zelfstandig zijn deadlines kan halen;
  • Je bent enthousiast en weet anderen te motiveren.


OVER DUVEKOT

Onze organisatie kenmerkt zich door de gezellige sfeer en onderlinge betrokkenheid. Bij ons staat de mens en zijn/haar eigen ontwikkeling centraal en we streven naar kwaliteit in alles wat we doen. Gezamenlijk lunchen, regelmatige borrels en teamuitjes zijn kenmerkend voor onze bedrijfscultuur. En door onze moderne hard – en software wordt flexibel (thuis)werken makkelijk en toegankelijk gemaakt. Je maakt deel uit van een groeiende organisatie die volop kansen en mogelijkheden biedt om je blijvend te ontwikkelen!

WIJ BIEDEN

  • Een goed salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Bij een fulltime dienstverband 25 vakantiedagen en mogelijkheid tot 4 EVT-dagen extra;
  • Flexibele werktijden- en plekken;
  • De ruimte voor het volgen van opleidingen/cursussen om jezelf verder te ontwikkelen zonder vaste budgetten. Wat heb jíj nodig en hoe kunnen we je daarin ondersteunen?
  • Een jaarlijks te behalen bonus op basis van jouw functioneren;
  • En vooral: een super gezellige, informele en ambitieuze werkomgeving binnen een groeiende organisatie.

GEINTERESSEERD? 

Leuk! Mail met onze adviseur arbeidsmarktcommunicatie en werving Els Boot via: solliciteren@duvekotrentmeesters.nl. Heb je vragen over het proces? Neem dan contact op met Els via 06 39 83 74 42 .
Voor deze vacature kunnen referenties worden ingewonnen en is een VOG noodzakelijk.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.

Voeg je koptekst hier toe

Contactgegevens

Ons kantoor