Search
Close this search box.

Financieel manager

Ben jij de ervaren financieel specialist die met ons team van twee financieel administratief medewerkers gaat bouwen aan het professionaliseren van onze organisatie? Deze rol is nieuw binnen onze organisatie en daarmee aan jou de schone taak om hier vorm aan te geven!

Jij overziet alle facetten van ons financiële proces en signaleert knelpunten en verbetermogelijkheden. Deze rol is zowel hands-on als adviserend. Je houdt je bijvoorbeeld bezig met het opstellen van de begroting en de maandelijkse forecast maar ook het controleren van grootboekrekeningen en het controleren en bepalen van de omzet maken onderdeel uit van je takenpakket. Je maakt onderdeel uit van ons managementteam en je hebt een adviserende rol richting de directie en de RvC. Onze directeur kan leunen op jouw kennis en kunde.

Je bent verantwoordelijk voor het vastleggen, rapporteren en beheren van betrouwbare financieel-administratieve informatie. Samen met de financieel medewerkers verwerk je de maandafsluiting en draag je zorg voor accurate rapportages.

EEN GREEP UIT JOUW WERKZAAMHEDEN

  • Je hebt de verantwoordelijkheid voor- en bewaakt de kwaliteit en volledigheid van onze volledige financiële administratie;
  • Je bent verantwoordelijk voor juiste en tijdige maand- kwartaal- en jaarafsluitingen;
  • Je bereidt managementrapportages voor en stemt deze af met de directie;
  • Je stelt prognoses (forecasts) en budgetten op in samenwerking met de business;
  • Je onderhoudt contact met diverse stakeholders;
  • Je bent verantwoordelijk voor de fiscale aangiftes (VPB, BTW, LB)
  • Je signaleert en initieert verbetermogelijkheden, onder meer ten behoeve van de financiële administratie en financiële processen;
  • Je geeft leiding aan twee financieel administratief medewerkers.

 

WIE ZOEKEN WIJ

  • Je hebt een financiële achtergrond op minimaal HBO werk- en denkniveau in de richting van bijvoorbeeld bedrijfsadministratie of financiële administratie;
  • Je hebt enkele jaren relevante werkervaring;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Je voelt je thuis in een adviserende, overkoepelende rol maar bent ook bereidt om mee te werken binnen de dagelijkse processen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je bent secuur, analytisch sterk en oplettend;
  • Je bent flexibel, stressbestendig en iemand die zelfstandig zijn deadlines kan halen;
  • Je bent enthousiast en weet anderen te motiveren.


OVER DUVEKOT

Onze organisatie kenmerkt zich door de gezellige sfeer en onderlinge betrokkenheid. Bij ons staat de mens en zijn/haar eigen ontwikkeling centraal en we streven naar kwaliteit in alles wat we doen. Gezamenlijk lunchen, regelmatige borrels en teamuitjes zijn kenmerkend voor onze bedrijfscultuur. En door onze moderne hard – en software wordt flexibel (thuis)werken makkelijk en toegankelijk gemaakt. Je maakt deel uit van een groeiende organisatie die volop kansen en mogelijkheden biedt om je blijvend te ontwikkelen!

WIJ BIEDEN

  • Een passend salaris;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Bij een fulltime dienstverband 25 vakantiedagen en mogelijkheid tot 4 EVT-dagen extra;
  • Flexibele werktijden- en plekken;
  • De ruimte voor het volgen van opleidingen/cursussen om jezelf verder te ontwikkelen zonder vaste budgetten. Wat heb jíj nodig en hoe kunnen we je daarin ondersteunen?
  • Een jaarlijks te behalen bonus op basis van jouw functioneren;
  • En vooral: een super gezellige, informele en ambitieuze werkomgeving binnen een groeiende organisatie.

 

GEINTERESSEERD? 

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van bovenstaande vacature en ben jij flexibel inzetbaar? Dan ontvangen we graag je motivatie en cv t.a.v. onze adviseur arbeidsmarktcommunicatie en recruitment Channah van den Muijzenberg via solliciteren@duvekotrentmeesters.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met Channah via 06 15 87 20 37.

Voor deze vacature kunnen referenties worden ingewonnen en is een VOG noodzakelijk.

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet gewaardeerd.

 

Contactgegevens

Ons kantoor