Menu

Assistent Projectleider

Duvekot, krachtig in verbinding:

Werken bij Duvekot staat voor het leveren van kwaliteit én voor persoonlijke ontwikkeling samen met 30 ervaren, gedreven en enthousiaste collega’s waaronder (beëdigd) rentmeesters, ecologen, register-taxateurs, adviseurs en projectmedewerkers. Ons werkgebied is heel Nederland. We zijn sterk in ontwikkeling en ter versterking van ons team zoeken wij een:

Assistent Projectleider (32-40 uur)
(standplaats Arnhem – Veenendaal)

Als assistent projectleider ben je de alleskunner die ontzorgt en overzicht houdt. Je ondersteunt de projectleider bij de uitvoering van verschillende projecten en werkt samen aan projecten voor (semi-) overheden, waterschappen, provincies, verschillende grote netbeheerders en particulieren. Je hebt veel contact met de rentmeesters, de projectondersteuners, de projectmanager en andere betrokkenen in het project. Daarbij bewaak je het proces en je bent in staat de projectleider te vervangen.

Duvekot vraagt:

Je bent een proactieve en ondernemende teamplayer die beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden en je staat stevig in je schoenen. Je bent accuraat en klantgericht, en je beschikt over een dienstverlenende houding met gevoel voor (interne) verhoudingen.

Je voldoet in ieder geval aan de volgende vereisten:

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding;
  • Je bent goed in het plannen en organiseren van je werk;
  • Je weet de juiste prioriteiten te stellen in een complexe werkomgeving;
  • Affiniteit met het landelijk gebied en de agrarische sector is een pré;
  • Je neemt initiatief, toont enthousiasme en bent flexibel;
  • Je bent kwaliteit- en resultaatgericht;
  • Je functioneert goed onder werkdruk;
  • Je vindt het leuk om ook af en toe bij je collega’s in Veenendaal te werken.

Het bijwerken en bewaken van planningen, het opstellen van contracten, het plannen van afspraken en de projectgroep tijdig voorzien van de benodigde informatie zijn onderdelen van jouw functie. Jij bevindt je middenin het speelveld van diverse projecten en organisaties en weet hierin het overzicht te behouden en structuur aan te brengen waar nodig. Een greep uit jouw dagelijkse werkzaamheden:

  • Je bent aanspreekpunt voor zowel interne collega’s als externe inhuur bij vragen aangaande het project;
  • Je neemt de projectleider zoveel mogelijk werkzaamheden uit handen;
  • Je houdt je bezig met de dossierverdeling;
  • Je bent aanwezig bij externe overleggen en bent woordvoerder voor de projectleider wanneer deze niet aanwezig kan zijn;
  • Het beoordelen van dossiers en/of taxatierapporten;
  • Je zorgt voor het verspreiden van alle benodigde informatie rondom een project zoals kaartmateriaal, eigenarenlijsten, etc.;
  • Bij grotere projecten stuur jij de projectondersteuners aan en zorg je voor een juiste werkverdeling.

Denk jij niet in problemen maar in kansen en mogelijkheden en kan jij daarbij belangen verbinden en afwegen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Duvekot biedt:

Naast een goed salaris (afhankelijk van opleiding en ervaring) biedt Duvekot je een werkplek binnen een jong, betrokken en zeer gemotiveerd team. Een informeel ambitieus bedrijf met bovengemiddelde ontwikkelkansen en –middelen, flexibele werktijden en een prettige sfeer.

Geïnteresseerd?

Graag je motivatie en cv mailen naar Duvekot, t.a.v. Sophie Macco: s.macco@duvekotrentmeesters.nl.
Voor meer informatie over Duvekot: www.duvekotrentmeesters.nl.